Nygammal hylla

Häromdagen då jag fick kaklet av yngsta grabben så fick jag ju oxå en vit hylla...Den är nu spraymålad och uppsatt på väggen....Å jäklars va bra det blev..;))


Det blommiga färggranna bakom hyllan är en tapet som jag tejpat fast på baksidan av tapeten,lätt att ta bort den dan jag vill ändra....Kan redan nu säga att det kommer att dröja för nu äääälskar jag den väggen....;))

Har även börjat på med köksgardinerna å det är inte bara....Jag ska ju alltid krångla till det men vill man ha nåt eget så är det bara att krångla....lr hur...;))
Å dom får ni se den dagen dom är färdiga å uppsatta i fönstren...;))

Ha nu en riktigt skön Fredagkväll,det ska jag ha....Trött tröttare tröttast..
Pööössss på er

1 kommentar:

  1. Blev jättebra ..man blir glad när man ser allt fint du gör
    kram Rosa

    SvaraRadera