Slö Söndag

Idag ska det inte hända så mycket här hemma,hade jag tänkt men nu kom darlingen upp och frågade om vi ska dra till grannstaden...;))) Ja okej då vi gör väl dääää då,inte så himla jobbigt egentligen...;))
Just nu soffhäng å kikar på Vasaloppet,skönt med Söndagar nu när jag lärt mig uppskatta dom...;))

Å igår fick jag sååååå fina presenter,stor peng till en resa i sommar (hoppas jag),vi har lite planer jag å min syster,å dom som vill följa med...;))
Å så två stora fina buketter med tulpaner och en stor vacker krukros...Jag ääääälskar att få blommor,nog det bästa som finns....;)) Å så lite annat smått o gott...;))

Nu får ni ha en riktigt härlig Söndag vad ni än gör idag så syns vi...
Pööössss på er finingar



2 kommentarer:

  1. Vilka vackra blommor du fått.
    Så bra att slå ihop kalasen när ni fyller så nära varandra. (vi är jämngamla du och jag, jag fyller också 55, i september :)
    Här blir nog också en slö söndag, tror det blir hämtmat. Har sån värk så jag har ingen lust att laga mat i dag. Man blir bekväm när man bor så nära restaurangerna :)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Hej hopp, tittar in och hälsar på. Vem älskar inte att få blommor.. många fina buketter har du fått, ha en skön vårvecka kramen

    SvaraRadera