Mysig belysning..

Ojojoj,just nu vräker regnet ner,hoppas att det lättar tills vi ska iväg på våran veckohandling,sugen på både chips och dipp å smågodis....;))) Får se vad det blir till helgens myyys och det får nog bli till att köpa hem ett sånt där pizzakit till middan ikväll,det är vääääldigt gott de...;))
Tänk va mycket fint man kan göra hemma med belysning,för ett par år sen köpte jag en stor blå flaska som jag använder såhär på höst/vinter...
Nu var det så att min enfärgade slinga var trasig så jag fick ta den här så länge,ska köpa en ny senare....

Å dom här underbara ljuslyktorna älskar jag varma härliga färger och dom har varit tända idag...Det är så mysigt att tända ljus på dagen när det är grådassigt ute....Love it...;)))

På med kläder för snart kommer min "HUNK" å då far vi....;)))

KRAAAAM på er och myyyys riktigt ordentligt ikväll nu...

3 kommentarer:

  1. Hallå fina Annelie!!!Låter härligt att åka och shoppa =0)och lite gott till helgen!!!!Det gör ni rätt i !!!För gud va trist det är ute vilket väder man måste ju förgylla tiden med ngt gott!!!!
    Ha nu en sköööööööööööööööön helg min fina vän!!!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam och puss på kinden =0)
    Lotta

    SvaraRadera
  2. kikar in och önskar dig en trevlig helg
    själv ska jag jobba men det är ju trevligt det med
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Här blev det också hemmagjord pizza och massa tända ljus igår. Även gråa, regniga dagar har sin charm, gör det lite extra mysigt.
    Hoppas du får en riktigt trevlig helg, Kram Malin

    SvaraRadera