Tjillevippen...

...idag är det Fredag igen till mångas förtjusning...;))) Å min dag har börjat bra,ingen migrän och jag har pysslat lite...Vad vore livet om man inte kunde pyssla för det är ju verkligen lycka för själen,även om man bara klarar en liten stund...;)))
En sån här hade min ena svärdotter en önskan om...;))

Här har jag juteväv på en träbit....Vackert,bonnigt å helt underbart med juteväv...;)))
Just nu sitter jag med en kopp kaffe å kikar på Efter Tio från bokmässan i Stockholm,många intressanta personer i intervjuer...;)) Senare får jag se vad som händer här hemma vad jag har lust å ork till...

Nu önskar jag er en härlig Fredag å mys på er...
KRAAAAM!!!

5 kommentarer:

  1. Hej! Ja det var en fin överraskning att få ett sånt tillfälle ♥. Å vad fina vimplar =) Ha en fin helg. KRAM

    SvaraRadera
  2. Anonym28.9.12

    Så skönt att slippa migrän & vimplarna,juteväven är jättefint ♥...

    Psst..
    Du skrev kommentaren i gamla "vinstinlägget" hos mig hihi men Tack så mycket/Ha en underbar Fredag Kraaaaam från mig i Höstsolen ☼

    SvaraRadera
  3. Snyggt med juteväv och inte alls bonnigt *ler*. Ha en fin helg.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så mycke fint du gör.
    Ha nu en underbar helg.
    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vad fint det blev! Jute är himla vackert.

    SvaraRadera