Tjoohooo raringar...

..denna underbara Söndag med vackert väder...;)) Halvsex var jag ute med vovvarna å det kändes som om det var bara vi i hela världen,ja förutom en katt och några hästar...;))) Det gillas...
Min bloggvän Pernilla frågade efter receptet på Filmjölkslimpan och här kommer det....;)))

Smarrigt bröd å en massa andra härliga recept hos den här tjejen...;)) (klicka på länken)

Nu ska ni iallafall få se älsklingens jätteakvarie,väggen målad och klar...Snyggt blev det...;))

Väggen bakom korgstolen ska oxå målas om men det får bli senare i höst...
Nångång i framtiden så ska vi ha det här som mys/gästrum,men det blir när bonusgrabben har flyttat de...;))
Just nu är det vårat sovrum...

Idag smäller det jiiihoooooooo....Sen ska ni få se hur det blev i hallen...(Hoppas att det blir som jag tänkt...hahaha..)

KRAAAAM på er å ha en ljuvlig Söndag!!!

1 kommentar:

  1. Ska också ge mig ut på hundpromenad nu även om jag inte är uppe så tidigt som du - är lite mer av en nattuggla!
    Vilket jätteakvarie, fin inramning!
    Ha en fortsatt skön höstdag!
    Växthusmadam

    SvaraRadera