Jag skänker en GÅVA!!

Halloj i stugorna,äntligen har jag fått fingrarna ur och ger bort två små tavlor...:) Med över 15000 sidvisningar så tycker jag att det är dags,jag börjar med dom här så ska det bli fler gåvor senare...För att delta...
1.En kommentar
2.Kommentar och bli följare
3.Kommentar,följare och länka från din blogg med bild...
Alltså 1,2 lr tre lotter
Hoppas att ni förstår,haha..

Ha en riktigt härlig Torsdag mina vänner därute...See youuu!!!
P.s Den lycklige dras den 28 mars,på min födelsedag..:))

7 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Grattis till alla besökare, det är klart att jag vill vara med och ha chans att vinna dina fina tavlor. Jag länkar!
    Ha en bra dag, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill vara med på utlottningen, av dina underbara tavlor,du är så duktig!!!:)
    KRAMAR i MASSOR, Cia:)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag är gärna med i din utlottning med de fina tavlorna.
    Tar 2 lotter då jag länkat på min blogg också :)

    Mvh // Therese

    SvaraRadera
  4. Hejsan.
    Hittade just din fina blogg och ska kika runt lite mer.
    Lurigt av dig att använda ordet gåva (bara en liten, liten "undanglidning" från reglementet!), skulle kunna ändra vinnare till veckans mästare eller nåt?...
    Jag får väl hoppas på att bli din mästare den här gången för dina tavlor är jättefina!
    Hej från Loo!

    SvaraRadera
  5. Hej är förstagångstittare haha..
    Vill dock gärna vara med i din utlottning av dessa fantastiska tavlor.

    SvaraRadera
  6. hejsan Annelie!!
    vad kul att jag hittade till din blogg,tycker vi verkar ha mycket gemensamt,fibro och några till krångliga sjukdomar,älskar att pyssla och skapa,tror på universum älskar indianer och deras visdom,dessutom verkar vi bo "ganska nära" jag bor strax söder om Sundsvall.

    Jag är jättegärna med i din utlottning ,jag länkar och blir din följare .

    kramar från Sussie så hörs vi snart igen

    SvaraRadera
  7. Klart man vill vara med, följare är jag ju redan så det blir två lotter då va??? ;-)

    Ps. bägge är fina men då jag är svag för hjärtan så önskar jag vinna....<3 ju....

    Kramar/c

    SvaraRadera