Toarullshållare!!

Mooorning raringar!!! 5 minus och sol har vi denna morgon..:) Å vad den här dagen har att bjuda på har jag ingen aning om,mer än att bonusgrabben kommer på em.. Hittade den här brädan i ett av våra skrymslen,ingen aning vad den har använts till,men jag fick genast en ide..Jag målade den vit och limmade på några fina urklippta blommor och hjärtan från mina scrapbookblad...Å ni ser ju vart den hamnat och vad vi har den till nu..
Väldigt bra och annorlunda blev det..Det är ju sååå kul när hjärncellerna får ett pysselanfall..:))
Jag har även upptäckt att jag kan bli riktigt grinig om jag inte får pyssla lite varje dag...För är det nåt jag mår bra av så är det att inreda och pyssla..:)) Även om kroppen inte orkar varje dag..
Näää nu ska jag röja lite här och sen ska min dag börja,hoppas med nåt roligt..
Ha en riktigt skön Söndag nu go vänner!!!
See youuu!!!

2 kommentarer:

  1. Kul, både toarullshållaren och tupparna.

    SvaraRadera
  2. Anonym13.3.11

    Great ,I lake it!
    Kisses adn happy new week der Ann.

    SvaraRadera