Målning fortsätter!!

Gomorron raringar,igår vilade jag hela dagen så snart ska jag fortsätta måla väggarna,det är så skönt att man lärt sig att ta det lite lugnt att allt behöver inte bli klart på stört..:)) Pga fibron så har jag ju inget val heller,men det stör mig inte,tänk om jag hade lärt mig det innan jag blev sjuk..:)) Lite i taget och till slut så blir det ju klart...Nu har jag funderingar på en liten pinnsoffa i hallen..Tror att det skulle bli jättemysigt där för vi har en ganska stor fyrkantig hall och jag får inte till det mysiga där...Lillebror kanske kan bygga nåt fint...haha..Jag ska nog fråga han,ja det ska jag...På bilden ser ni en apelsinpress,så himla gott med nypressad juice och snacka om nyttigt oxå...
Nu ska jag köra igång innan vovvarna ska ut...Ha en riktigt skön Torsdag nu..
See youuuu!!!

6 kommentarer:

  1. Mmmmm, nu blev jag sugen på apelsiner.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Och som vanligt visar du godsaker som får det att vattnas i munnen....jag får nog köpa apelsiner i morgon när jag är i affären tror jag bestämt.

    Ha en jättefin dag du rara människa, kraaam/caja

    SvaraRadera
  3. Bra insikt om att lyssna på egen kropp vad och hur mycket den tål!
    Tänk om alla kunde det i det ...!
    Men jag förstår av det du skriver att det är av dina besvär som gör din dag.
    Mums... med egen nypressad juice!
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera
  4. det där skulle jag behöva lära mig..inte allt på än gång och inte vara så ivrig...ta det lite piano med andra ord, skål då i apelsinen, kramen

    SvaraRadera
  5. Jag önskar att jag hade en stor hall. Vi har nästan ingen hall. Vi kliver in på hallmattan som ligger direkt under trappan uppifrån, typ en kvadratmeter golv. Huvva. Önskar jag hade en stor hall att möblera.

    En pinnsoffa låter osm ett utmärkt alternativ. Myskuddar och voila-myshall.

    SvaraRadera
  6. Hälsingland? Bor själv i Hälsingland-Färila...
    Tack föresten för ditt besök på min fibro-blogg..
    Hälsningar Michelin

    SvaraRadera