Dagen efter!!!

Gomorron raringar,trots gårdagens långa festande så klev vi upp sju imorse...:)) Jag har så svårt att somna om på morronen,men det gör inget för idag ska vi bara slappa och mysa..På bilden nedan så ser ni min älskling till vänster,min mellangrabb och min lillebror i myshörnan.. Yngsta grabben som fyller 20 imorrn,min lilla indian...:)

Å lite bilder på alla vackra blommor som älsklingen fick...Det var nog jag som blev gladast över dom..:))









Nu blir det att fortsätta slappa och kolla in fem milen lite senare idag...Ha en skön Söndag alla goingar!!!
See youuu!!!


3 kommentarer:

  1. Skickat ett mail till dig hoppas att det var rätt adress..Kram

    SvaraRadera
  2. Anonym6.3.11

    Beautiful family!
    Kisses.

    SvaraRadera
  3. Hoppas dagen varit angenäm!
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera