Muuumss!!!

En sockerkaka med rivet apelsinskal i och riven nougat och choklad på toppen...Å den är sååå god...


Tjillevippen godingar,ja här är det full huggning..Imorse var vi och handla det sista till kalaset,jag har sytt om en tunika och bakat två underbara långpannekakor..:))Så nu är jag ganska så trött..Snart börjar damernas stafett precis lagom till mitt viloläge...Här har vi underbart väder med plusgrader sol till och från...Takdropp!!


Hoppas att ni har en härlig dag...Fortsättning följer om kalaset...See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Åh vad gott jag tar med en till kvällskaffet...kram

    SvaraRadera
  2. ser gott ut kanske nått att bjuda jobbarkompisarna på men var är receptet?
    kram / Irene

    SvaraRadera
  3. Såg gott ut. Godare än all snö du vill bli av med. Jag kan annars sponsra dig med lite snö, ifall många hört av sig och vill ha mera??

    Jag är så himla less, vill ha vår nu. Nej, sommar nu. SOmmar i ett år minst.

    SvaraRadera