BABYNEST

Jag är så himla glad att jag nu är klar med babynestet,som jag suttit med de å kämpat med värken...Men nu ni är det klart...Jiiiiihooooo....;))) Å vet ni...Nu är jag sugen på att sy ett till...hahaha...Men har ingen bebbe att sy till så det får väl vänta...
En amningskudde ska iallfall sys lite längre fram i vår..Å så lite annat som står på önskelistan till det fjärde barnbarnet....;))

Nu väääääntar å läääängtar jag tills trean kommer vilken dag som helst nu....Å att en väldigt stolt storasyster längtar kan man ju verkligen förstå,hon är ju fem år å väldigt lillgammal av sig..;))
Den lilla gosnuttan...;))

Här vräker snön ner idag å jag har precis varit ut å hämtat posten,lastat ved i två lådor å kastat sopor...Kallt å blåsigt var det oxå...Men nu så har jag fått dagens dos av luft...;)))

Ha en toppen fortsättning på den här Torsdagen...Snart helg igen hörni....ujujujuj...
Pööössss på er



2 kommentarer:

  1. Så fint! Vad du är duktig på att sy.
    Låter mysigt med barnbarnen. Vi har inga barnbarn ännu, men hoppas få det nån gång :)
    Ha en trevlig fredag.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. En härlig helg önskar jag dig
    kram Rosa

    SvaraRadera