En härlig dag

Jag ritar ju en del så idag har jag fixat lite med mina teckningar...Å så beställde jag sju stycken,en av varje som foton som jag sen ska rama in....Gissa om jag längtar tills jag får dom..;)))

Annars så har jag varit ute på sparktur i det kalla vädret...-14grader hade vi i morse,men frös det gjorde jag inte bara lite kall om snoken...;))

På dan blev det så vackert väder med sol å snögnistor så det var bara att klä på sig igen å ut med sparken å min Canon och fota vackra vinterbilder...;))
Älskar när vintern är såhär vit å kall...Å med solstrålar

Nu blir det soffhäng resten av kvällen å så elda förstås...
Ha det så bra alla därute så syns vi
Pööössss på er

1 kommentar:

  1. Du har talang ser jag.
    Duktig på att rita, måla och skriva vackert.
    Kram ♥

    SvaraRadera