Vinter vinter vinter

Ojojoj så mycket snö vi börjar få nu å det är så mysigt...;)) Väntar bara på att Darlingen ska ta ner sparken till mig,tar sin lilla tid kan jag säga...;)) Jag vill ju sparka imorrn i det här ljuvliga vädret...;)
Han ska snart ut å skotta så då får han ta ner den,så de så....hahaa...

Har väl inte hänt så mycket här hemma idag,har varit ut med vovvarna på gården å lekt lite å så håller jag på med ett Babynest...Å ja,det tar sån tiiiiid för mig...Pga dom här jäkla axlar/armar/händer....Hade varit klar för länge sen om det inte var för värken...Ja,ja inte så mycket kvar nu å det läre vara klart till bebben kommer å han kommer den här månaden...;))) Å jag är såååå himla nyfiken på hur han ser ut...;)) Pappan är ljus å blåögd,mamman är mörk å brunögd,mitt barnbarn är blont å blåögt....Så ni förstår att jag är nyfiken ...;))))

Nu ni ska nog Darlingen ut så jag läre påminna han om sparken...;)))
Pööössss på er å ha en skön kväll nu




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar