Första Februari

Några bilder från Januari som bjöd på både ett nytt litet liv som kom till världen..
Å så Lexus som fyllde tre år...
Kärlek så mycket kärlek till dessa små liv som kommit in i mitt liv...
Å inte att förglömma min äldsta son som blev 32år...

Nu fortsätter vi med Februari som börjat som Januari slutade med massor av snö...;))

Jag har varit i Växbo hela helgen hos mina föräldrar å min bror som bor bredvid,syster var oxå där å vi har haft så härligt å varit mycket ute...Dom bor med skogen runt knuten vilket jag älskar,allt blir så mycket enklare då...Man slipper en massa bilar å folk överallt så vovven kan oxå känna sig friare...

Ett andningshål för både mig å vovven...

Nu ska jag bara hänga i soffan resten av em/kvällen för ryggen har tagit stryk efter all plumsande i snön...

Pööössss på er å njut av Söndagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar