Tagit bort och lagt till

Tjillevippen alla glada,idag är en bättre dag än igår...;))
Dagen började bra med bra idéer å så,jag började med att sprutmåla trälådorna som jag skulle ha på väggen...Sen fick dom stå ute på tork....
Därefter stekte jag strömming,jag älskar strömming och har gjort sen jag var ett och ett halvt år...
Tog en strömming på hårdmacka till lunch,Muuums en stund sen ni,fick jag så jäkla ont i magen å illamående som gick över till kvällen....Det var den strömmingen det,tål väl inte sånt längre...Min mamma är lika,tål inte när det blir för fett och strömming är ju väldigt fett...Men som tur är så har jag två grabbar som oxå gillar det så nu är dom uppdelade å förpackade å ligger i frysen...;))
Inget ont som inte har något gott med sig...lr hur..;)))

Iallfall så efter jag ätit lunch å intagit en samarin så skulle jag spika upp lådorna på väggen och jag vettesjutton hur jag betedde mig men hammarn hamnade på min stortå....Ååååååå jävlar vad ONT det gjorde....Ja jag ska inte hålla på med saker på em så är det för då är både kropp å huve ur funktion...Men ni vet när man är sådär sugen på att fixa om å dona,då lyssnar man inte på kroppen utan kör på bara...Älsklingen fick spika upp lådan på kvällen,så nu sitter den där plus en till som jag satte upp nu på fm...;)) 

Allt blev ju bra till slut...Lådorna på väggen å strömmingen som grabbarna ska få...;))

Där ligger den förbaskade hammar'n....hahahah...
Förut hade jag en till grön hylla här där lådorna nu sitter som nu ska få en annan plats i huset




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar