Godmorgon Tisdag

Japp idag blir det skidor igen,så nu gäller det att ladda på fm....;))
Idag hejar vi fram Kalla och hoppas på medalj...lr hur...;))

Just nu sitter jag på övervåningen å kikar på Nyhetsmorgon med en kopp kaffe...Frukosten är redan intagen,gott gott...Älskar frukosten...Favoritfrukosten nu är fil,glutenfria flingor å skivad banan....Mums så gott det är...Jag brukar variera för annars tröttnar jag ur,som allt annat för mig så är variation och nyfikenhet mina ledord...;))

Vill ni se vad jag mer gjorde igår mer än att sy...


Jag skruvade fast en gammal vägghylla som jag först spraymålat
på brädplanket....Nu ska den bara upp på väggen,men det
läre jag ha hjälp med..

Tycker att det blev väldigt bra...;))
Har lite nya idéer idag på vad jag ska pyssla med å om det blir bra så får ni ju se sen...;))

Nu får ni ha en riktigt härlig Tisdag för det ska jag ha
Pööössss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar