Idag vräker...

Bilder på ett av loppisarna vi var på,det här låg i Furudal,det finns ju sååååå många gulliga gårdar överallt..Här bodde en kvinna som på sommarhalvåret bodde i Sverige och resten av året i Afrika med sin man..Så hon hade massor med afrikanska nya saker där som hon sålde,jag köpte tyger som jag ska gör nåt fint av..:)...









..regnet ner här och det behövs verkligen..Så idag får jag pyssla inomhus,med vad vet jag inte än,imorrn bitti åker älsklingen bort på jobb och det känns väldigt ovant för nu har han varit hemma i 4 veckor..Men jag har ju fullt upp om jag vill och vovven är ju oxå hemma..Funderar faktiskt på en liten utflykt i veckan med mamma och syster,jag har hört om ett gulligt ställe utanför Hudiksvall som jag gärna vill kolla in..Ni får ha en bra dag alla mina vänner därute,oavsett väder..:))..See youuu!!!

1 kommentar:

  1. Det var även det jag misstänkte men läkaren anser inte det, hmm. Det är bara att avvakta å se. Här har det regnat som bara den hoppas att det är över i morgon för nu räcker det. Kram

    SvaraRadera