Lite blandat..

Dom två furustolarna är nu målade och klara,det blir nog så att jag målar dom bruna oxå och lägger på nåt härligt tyg.. Svärmor har precis varit här och käkat suring med oss,hon hade det här läckra tyget med sig och två grytlappar...härliga färger va...blir nog nåt till hösten av tyget..:))..

En hand i betong att hänga smycken på...
Det är så himla varmt ute så vi orkar inte så nu ligger vi inne..:))...låg i poolen på fm men jag blir sååå rastlös att ligga för länge...nu ska jag vila en stund...see youuu!!!


1 kommentar:

  1. jo tack, det gick bra att köra men det var väldigt varmt som jag trodde. :) Hade med mig vatten och drack emellanåt så det var gutt. Jag skulle verkligen behövá en såndär hand att hänga mina halsband och de på.Smart! :) Ha en bra kväll. Kraam!

    SvaraRadera