Uppe..




..med tuppen och varit ute med vovven en sväng,det är så lugnt och skönt så här tidigt på morron..solen skiner och det är lagomt varmt..:)..Idag ska vi iväg och storhandla och köpa present till min pappa som fyller år på måndag,det blir nog en god likör lr nåt..:))..Vi ska åka iväg innan det blir så hiskeligt varmt..Tänk hur det är när man bor på landet,iallafall för mig,jag är för det mesta skitig..hahahha...av målarfärg,jord lr nåt annat...men guuud va härligt det är för jag skulle aldrig klara av att vara ett modefreak...Jag älskar landet,jag har bott på många ställen i mitt liv både större städer och på landet förr...men landet passar mig bäst för här får jag sån inspiration...looove it!!!!..:)...Nä nu ska jag ta en kopp kaffe och sen fixa lite...Ha en underbar dag i solen...see youuu!!!

1 kommentar:

  1. Jag bor i en liten stad nu men har gjort mig riktigt hemmastadd ändå. Bor i markplan med "trädgård åt bägge håll" så nära landet det går att komma i en stad. kramiz

    SvaraRadera