Kalas..

Idag fyller min gulliga pappa år,så vi ska dit och fira honom med paket och sång...:)..Här sitter han med sitt barnbarnsbarn...Tänk vad roligt det är när ens föräldrar hinner vara med om det att se familjen växa..Lilly är deras ögonsten..:))..Här skiner solen som vanligt och varmt är det undrar hur länge det varar egentligen..Jag kan längta lite till hösten så att jag får lite mer energi,för nån sån har jag knappt nu..Men idag ska det firas och det ska bli jättekul,så nu ska jag in i duschen,sen väcka grabbarna för det tar ju sin lilla tid..hahhaha...Ååå höll på att glömma att tvättmaskinen är full med tvätt som ska hängas...så det läre väl oxå göras då..Fattar inte hur man kan ha sååååå mycke tvätt hela tiden...hahahha...Ha en toppendag mina vänner och hoppas att solen skiner på er idag...see youuu!!!

1 kommentar: