Blue Rain!!

Gomorron,hej å tjillevippen!!! Idag mår jag så mycke bättre,älsklingen är hemma och vi har redan varit och handlat..:) Å jag fick den här härliga blomman..En Bromelia Blue Rain,det ska visst vara en ny sort,den är lite lila blå aktig så den matchar i v-rummet..:)) Ljuskronan bakom har svärmor knåpat ihop...
Blomjord har inhandlats så jag kan plantera om mina pelargoner,men det får bli nästa vecka..Å jag har en sån himla tur för i förra veckan var min gulliga svärmor på loppis och hittade två hyllor åt mig,så nu är jag nyfiken på dom,kanske åker dit imorrn och hämtar dom..:))
Nu mina vänner får ni ha en underbar dag i solen...Massor med kramar flyger över hela landet...See youuu!!!

2 kommentarer:

  1. Taaack så jättemycket! :D Nu har jag lagt upp lite bilder oxå! ;) Men visst är det kul med kalas! :D Kramar till dig!!

    SvaraRadera
  2. Kikar in o önskar dig en solig o fin söndag!

    Kraaam från mig/ Therese

    SvaraRadera