BISCOTTI

Gomorron alla härliga!!! Efter en sparktur med vovvarna kl 6 imorse i 15 minusgrader,svettigt blir det ändå..:)) Så sitter jag här och kollar in era mysiga,roliga och inspirerande bloggar,tänk vad kul det är med bloggandet och va mycket fint man får se..:)) Jag ÄLSKAR ju färger och jag har hittat flera bloggare som gillar det...Å glad är jag för det...:) Iallafall så fick jag ett ryck igår em och bakade biscotti med dinkelmjöl och smaksatte dom med malda hasselnötter och pressad apelsin..GOOOODA som satan blev dom,så igårkväll blev det en kopp örtte och flera såna..:)) Lätta att baka så såna ska jag baka mycke av i olika smaker..Kanon att ge bort oxå.. Nää nu ska jag slänga mig in i duschen för fy bövelen va kallt vi har inne..hahhaa..Eldar som attans nu..
Ha en riktigt skön och mysig dag..See youuuu!!!

3 kommentarer:

  1. Anonym22.2.11

    Hejsan! Dom ser så goda ut och så är dom nyttiga också. Kram

    SvaraRadera
  2. jag tar tåget....vilken station ska jag hoppa av vid??? Hämtar du mig...jag kan ha gott te med mig så kan vi sitta där och mumsa i oss vid ditt köksbord...

    Kram/caja

    SvaraRadera
  3. Mums!
    Jag ääälskar skorpor. Såå gott till kvällstet!
    Ha en fin dag i kylan!
    Kramis Lotta

    SvaraRadera