Fix i sovrummet!!

Halloj vänner!!! Guuud vilket väder vi har här idag,plusgrader och strålande sol..:) Det som är bland det bästa att bo på landet är att man kan gå ut som man vill och se ut som man vill..Det är livet de..:)) Idag bjuder jag på lite fix i sovrummet,klippt ut en fågel som jag limmat på väggen med en tavelram runt,enkelt och fiiint,sen så har jag sprayat en spegel..Här hemma tar jag tillvara på sånt vi redan har och fixar om..Ska snart upp på vinden på uthuset och rota,jag kan ju hitta nåt fynd... Iallafall så har det hämtats en tavla idag,alltid lika kul när nån gillar dom..:)) Jiihoooo!!!
Nu ska jag ut en sväng i solen och njuta,hoppas att ni kan göra detsamma..Till er som inte har sol idag så skickar jag ett gäng solstrålar så att ni oxå får njuta lite...:) See youuu!!!

4 kommentarer:

  1. Anonym8.2.11

    Very nice and romantic, I lake it dear Annelie!
    Kisses and happy week.

    SvaraRadera
  2. Anonym9.2.11

    Hej vännen =)
    Ja visst är det underbart med solen, och att bo på landet, vilken dröm.
    Kram gumman och ha en toppen dag// Browneyedgirl

    SvaraRadera
  3. Helt underbart med solen nu ;) man njuter för fullt. Härliga tavlor och klart man gillar dom ;)
    kram pia

    SvaraRadera
  4. Gomorron!
    Tusen tack för dina snälla ord, de värmer. Det känns lite segt för tillfället och jag försöker pigga upp med lite småpyssel. På jobbfronten känns det heeeelt hopplöst.
    Att kika in en sväng i bloggvärden piggar alltid upp, och att ha fina bloggvänner som du är värdefullt, ler.
    Nu ska jag leta jobb en stund, och sedan ta en promis, det brukar ge ny energi.
    Hoppas du får en fin dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera