Ingen kärlek alls!!!


Tjillevippen i stugorna..Idag ska vi visst få snö här..Hugaligen vill just nu inte ha nå mer..:) Ja ja inget jag kan göra nåt åt för efter snö kommer soooool....:)) Iförra inlägget visa jag en rosa tavla som jag har gjort om idag,kände ingenting för den,ingen kääääärlek alls så den längst upp till vänster har jag målat om...Ja jag är inget proffs men jag älskar att måla och kladda...Å flera av mina tavlor har ju fått nya ägare så det är ju kul..:))


Även dessa två tavlor är nya...

Jag är ju lite mot det här med vimplar eftersom det är så många som har dom,men häromdagen såg jag på en annan blogg vimplar gjorda av tapet,så det ska testas idag..Synd bara att jag har så dåligt med färg granna tapeter men jag får väl ta det jag har..:))


Ha en riktigt härlig fortsättning på dagen nu...See youuu!!! Mot nya äventyr!!!



1 kommentar:

  1. Du är så full av ideér och fart! Många nya tavlor ser jag...alltid lika kul att titta in här.
    Kram Pia

    SvaraRadera