Alla Hjärtans Dag...

...är det nåt ni firar..lr..;)) Det gör inte jag på nåt speciellt sätt utan jag visar min kärlek varje dag till min älskling,kan tycka att det är för konstlat och kommersiellt...;))
 Här tog vi en promenad när vi var i Sthlm,Kungsträdgården så himla fint att gå där...

 En skridskobana mitt i hur vackert är inte det...;)) Jag bara stod där å log en stund...;))
 Sist jag var här var det mitt i sommaren och väldigt varmt...Syster och jag satt då och smaska på glass..;))
Den här gången fikade vi inomhus..;))

Nu önskar jag er en riktigt mysig dag oavsett om ni firar lr inte..
KRAAAAM på er!!!

7 kommentarer:

  1. Ha en bra dag!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  2. Här kommer iafl en massssssssa <3<3<3<3<3<3<3 på alla hjärtansdag till dej från mej fiiiiina du!!!!Ser ju hur härligt ut som helst med skridskobanan mitt i storstaden hur ljuvligt som helst och med det vackra vädret!!!!
    Stoooooooooooooooooooooooora kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamen

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Så fint det ser ut med skridsko banan. Skickar några ♥♥♥ till dig idag.
    Kram Pernilla♥

    SvaraRadera
  4. Du har så rätt, så rätt Anneli. Kärlek ska vi absolut visa varje dag och så ofta som möjligt.

    Men vi firar lite med vår familj för Alla Hjärtans dagen har en vädligt speciell betydelse för oss. Det tog hela nio år, men sedan blev Storasyster till på denna Alla Hjärtans Dag.

    Många hjärtliga kramar till dig från Loo!

    SvaraRadera
  5. vackra bilder från storstan inte ofta man är där på vintern, fira eller inte fira...hur som helst sänder jag dig många hjärtan och kramar

    SvaraRadera
  6. Du har verklien helt rätt, det är helt rätt inställning! Själv är jag ensam hemma idag så om det blir något firande så får det bli någon annan dag. Ha en fortsatt fin dag!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Skridskobana mitt i stan - sånt är så mysigt! hoppas du hade en bra alla hjärtans dag, kram!

    SvaraRadera