Snorigt...

..jaha då har jag oxå trillat dit men inte på värsta viset men det räcker..Förkyld,huvudvärk å lite feber,men käkar panodil så jag orkar lite iallafall...Vi som skulle ha kalas ikväll men fick flytta det till imorrn,hoppas på bättring tills dess...;)) Solen skiner å snön tinar,härligt..
Farmors lilla prinsessa har fått nya kläder till dockan av sin gammelmormor (min mamma) ser ni va mallig hon ser ut...;))) Gohjärtat mitt!!

Hoppas nu att ni får en underbar dag!!!
KRAAAAM på er alla fina!!!

6 kommentarer:

  1. Anonym29.2.12

    Cute kid!

    Kisses! <3

    SvaraRadera
  2. Aj då va tråkigt att du har åkt på den där skiten nu. Jag är inne på min 3e förkylnings vecka nu. Gissa om jag ser ut som Rudolf *** Fniss**** Hoppas du klara dig bättre än mig.
    Stor kram.
    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Gillar "kanten" på fotot på din header. Hur gör du den?

    Krya på dig!
    /åsa

    SvaraRadera
  4. Så søt :-) Mye fint du lager. Og veldig vakkert maleri av hjertet, dyktig er du. Flotte farger. Rødt er bare en nydelig farge. Håper du har det bra. Ha en trivelig helg med dine kreative sysler. klem

    SvaraRadera
  5. Gomorron på dig..
    Vill bara meddela dig att du är en otroligt lycklig vinnare till min sjal=))
    Hoppas du får användning för den och att du kommer att trivas med den nu.
    Maila mig din hemadress så kommer den som ett brev på posten :)

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Hej :-) Hittade hit från Maidi, alltid roligt med nya stigar att vandra på här i bloggvärlden, och grattis till vinsten :-)
    Fin blogg du har! Det där med kolpennor ska jag lägga på minnet, för min ena dotters räkning...vet inte om hon har provat att teckna med såna, men det hörs som något för henne.

    Kram & Kryapådej~hälsning
    från Eva

    SvaraRadera