Röda väggar...

...jaaaaaaa,det vill jag ha i hallen nu,inte i hela men någon vägg iallfall...;))
Den här djupa,varma röda skulle sitta som en smäck i våran hall som är ganska stor...;))) Åååhh va jag älskar den färgen...!!!!
Så fort orken kommer tillbaka då jäklar ska det målas rött och grått där...;))

Idag blåser och snöar det här så det är bara att hålla sig inne och elda,myyys de...;))
Jag har börjat på 2 nya tavlor och skulle behöva ut och spraymåla dom men då blåser väl både jag å tavlor åt fanders...haha..Ja,ja det brukar lösa sig..

KRAAAM på er alla fina som kikar in och tack för era goa kommentarer!!

5 kommentarer:

  1. Jag vill ha rött i mitt syrum. Nu har jag trist beige för jag trodde att det skulle bli så oroligt med en färg på väggarna. Jag menar med all oro som finns där redan, med tyger, pärmar och allt krafs jag samlat på mig.

    Men nu känner jag att jag måste ha färg. Så det blir ombonat och mysigt.
    Avkrävde löfte av Maken för ett par veckor sen, att tapetsera om nästa vinter. Han lovade när han insåg att det gällde nästa och inte denna vinter.

    SvaraRadera
  2. Tack för alla hjärtans dag hälsningen! Snyggt med rött. Har en fondvägg i ett barnens rum i rött.
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Go for it! Rött är perfekt i en hall, det är välkomnande och varmt, det kan inte bli bättre!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jösses, vad jag har missat mycket här hos dig.
    Jaså du har varit i stora staden och sett på de 2 muntergökarna. Jag förstår att det var riktig underhållning..
    Röda väggar kan verkligen vara snyggt och speciellt mot grått.
    Ha det så gott

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Fram med målar penslarna vet ja! själv suktar jag efter mjukt turkost just nu!
    Kram emelie

    SvaraRadera