BILD KAVALKAD...

Igår var jag å en vän från byn på ett himla mysigt ställe som ligger i en liten by som heter Rengsjö (jag har bott där en gång i tiden) Maja's Cafe´ heter de å dom har såååå mycket fina å läckra saker,ja jag vill ha nästan allt där...Tog en del bilder på det jag gillade mest...:)))






Dom här supergoda pralinerna köpte jag hem
till mig å älsklingen..

Ja,goooofika blev det såklart på stället...

Å den snygga plåtskylten fick oxå följa
med hem...Plus ett paket superfina sevetter...
Nu är det så att jag har fler bilder men dom får ni se imorn lr nåt... Kan ju bli för mycket av det goda...haha....
Å så ska ni få se vad jag använt servetterna jag köpte till...
Over and out...Nu kaffe å vila en stund..

KRAAAAM på er alla fina som kikar in...Myspys!!!

2 kommentarer:

  1. Vilket mysigt ställe. Jag skulle kunna tänka mig en våg och en buddha *ler*.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Anonym5.4.13

    Åh,såå mycket fint :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera