Go Kväll..

Ännu en lugn å skön dag med två mysiga besök av mina bästa barnbarn ...En på fm och en alldeles nyss...Medicin för själen är precis vad dom är....:))))

Även långpromenad i solen blev det idag men det blåste lite kallt idag,men va gör väl de för jag blir så varm när jag går...Det är ju bästa tiden att gå nu innan den riktiga värmen kommer för då är det bara jobbigt,så då blir det att ta rundan tidigt på morgonen..:))

Har varit så himla sugen länge nu på att testa att göra en Aluminium tavla så idag hittade jag tejp här hemma å körde igång och den blev ganska bra...Men ni ska veta att fler blir det...:))

Önskar er en skön å mysig kväll nu för imorrn är det vardag igen,nåt jag gillar...:))
Kraaaam på er!!

P.s bilden är tagen med IPaden

1 kommentar:

  1. Nu gör du mig nyfiken igen.. Jag har aldrig hört talas om en Aluminiumtavla men fin blev den..

    Kram Maidi

    SvaraRadera