Våren är här....

Ojojoj,vilken underbart härlig dag vi haft,gick ut redan kl.nio imorse å drog igång med hötryckstvätten å spola av altan....Sen kom mellangrabben å lillprinsen hit,dom var här flera timmar å vi hade så himla roligt å mysigt...Krattade gården,tog fram utemöblerna å fikade ....Dom åkte hem till sitt å jag å älsklingen hade premiärgrillning...:))) Efter maten tog vi en långprommis med vovvarna,så ni kan ju gissa att jag är trött nu....Så imorrn ska jag bara vårda mig själv innan resan på Tisdag,färga håret,måla tånaglar å lite sånt mys...:))

Nu blir det soffan resten av kvällen....
Kraaaam på er finingar!!



2 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen Annelie. Tur att jag är mätt när jag ser din goda mat på bild, kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja nu är våren här så det gäller att njuta.

    Kramen

    SvaraRadera