Pirr pirr...

Ja,nu börjar det pirra på bra i magen för på Tisdag drar vi...Det är nio år sen jag var utomlands och då var det en solåbad semester...Nu blir det mer en äventyrsresa...Vilket passar mig bättre då jag inte har tålamodet att ligga på en strand längre...:)))
Mumsfillibaba säger jag bara va jag längtar ...
Har ju faktiskt inhandlat lite nytt till resan oxå å bilder på det kommer,men senare...

Ha nu en ljuvlig vårdag,för det ska jag ha....
Kraaaaam finingar!!

P.s Fick ett ryck å målade fjärilar på en svart tråkig dörr häromdagen...:))

3 kommentarer:

  1. Vad kul med en resa...jag har aldrig varit utomland s och det beror också på att jag inte törs att flyga.....
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Åh va det låter härligt med resa!!! Fanken va snyggt med fjärilar på det svarta :) Ha det gott. Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Tjohooo så härligt med semester, det är du värd!

    SvaraRadera