Tjohooo


Håller på så mycket här hemma så jag nästan glömmer bloggen ;))
Men nu så har jag äntligen målat klart lastpallarna och dom är på plats,tog några dagar att måla för jag få ju så hiskeligt ont i kroppen...Men nu så..;))) Å det blir kanonsnyggt..:))
Var iväg och köpte sommartäcken som jag ska lägga på,nya filtar å så kommer jag nog att lägga dit kuddarna som jag sytt av trasmattor...Å bilder kommer när allt är klart å eftersom det ska bli sämre väder så får ni vänta tills det blir fint igen...

Ja vi har haft toppenväder några dar här så då är det bara uteliv som gäller å så var jag ju tvungen att möblera om på uteplatsen nu när vi byggt både vägg å fixat en hörnsittplats...

Har en sak som ligger över mig hela tiden å det är att jag läre sy klänningen till mitt barnbarn,bara jag får dit röva så går det relativt snabbt,i mina mått mätt..;))) Jag hoppas få dit den nu när det ska bli lite sämre väder...:)

Nu blir det soffhäng resten av kvällen för jag är såååå trött,blir nog ett tidigt sänggående å

Pöss på er å njut av livet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar