Bubbel å sol

Wow wow woooow vilken underbar dag jag haft...;))) Två prommisar med vovven,två ggr bubbel å så massor av sooool....Hahahaha,ja lite nytta har jag gjort å som att måla en trälåda och gjort middag som idag bestod av paprikasoppa,kikärtsröra,grönskar å en underbar ost från Linas matkasse...Har länge varit sugen på att prova på dom där kassarna så nu slog vi till å tog en inspirationskasse,spännande med nya smaker och recept...Min största utmaning blir ju att följa receptet till punkt å pricka..haha...Jag som alltid lagar mat på känsla...Men det funkade att gå efter recept även om jag kan bli lite stressad av de...;) Imorrn blir det nåt med kyckling,återkommer om de..

Å så har vi ju alla dessa ljuvliga blommor som jag plockar av nästan varje dag,imorse blev det en stor bukett med hundkex,vacker i sin enkelhet...:)

Efter en hel dag ute så blir det nu soffan tills sängen lockar,så nu får ni ha en mysig kväll så syns vi
Pööössss på er



1 kommentar:

  1. Att följa recept gör även mig en aning stressad.. Fast visst är det roligt att prova nya saker och smaker..

    Kram Maidi

    SvaraRadera