Frost!!!

Torkade äppelskivor att pynta med...
Gomorron mina vänner,nu på morron var det frost ute,så det blir till att skrapa rutorna på bilen för dom som har en,jag har varken körkort lr bil så det slipper jag..:))..Idag är det en sån där "måste åka till stan dag" har lite ärenden att göra som inte kan vänta...Det är en himla tur att jag får bo på landet utanför våran lilla trökiga stad,vi har inga mysiga affärer här och att gå genom centrum tar ca 5 min. Men min gulliga svägerska har en fin liten butik där hon säljer sina betongsaker,tavlor m.m...Har ni vägarna förbi Söderhamn ska ni kolla in den..:).. Är det nåt jag gillar så är det att köpa blommor,tyvärr blir det inte så ofta kan tycka att det är lite dyrt eftersom jag brukar ta död på dom ganska fort...hahahaha...men den här sorten står sig bra,det är nån sorts höstglöd tror jag...
Nu önskar jag er en riktigt bra dag,här skiner solen...Så ses vi..

4 kommentarer:

  1. Önskar dig oxå en fiiiiin dag!
    Kram
    Svärmor

    SvaraRadera
  2. Ja det är frost mornar här med. Som tur är skall jag inte iväg så tidigt, och vissa dagar jobbar jag hemma vid datorn. Skall snart iväg och besiktiga den stora loppisbilen.
    Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Anonym29.9.10

    nice image!

    SvaraRadera
  4. Ja usch vad kallt det är på morgonen nu!!
    Har du köpt blomkrukor på Jysk??
    Såg en bild här på högersidan på din vita hylla..Jag har likadana krukor =)
    Sari

    SvaraRadera