Mooorning alla bloggisar!!

Ja igår var vi ju på kalas igen,det bjöds på smörgåstårta och fruktsallad med grädde till...Gött!! Å snacka om att jag hade tur,svägerskans dotter Jozzan hade rensat garderoben och tänkt på mig...:)...Så dom här snygga brallorna blev mina,dom satt som en smäck..:))..Härligt när människor tänker på en det gör mig såååå himla glad,för dom här brallorna har jag alltid gillat..Jaha så var det måndag igen och jag har tänkt att göra lite nytta även fast det går väldigt sakta med allt här hemma...Först på listan står städning,sen vill jag ha upp nya gardiner i rummet och lite annat,har ju massor att sy oxå..Så det är väl dags att börja nu då...hahaha...Ha en toppendag i solen mina vänner...See youuu!!!

2 kommentarer:

  1. Jättefina byxor! Skulle också vilja kunna få kläder av någon, men ingen större risk eftersom jag drar stora storlekar.....trist, men sant.
    Du får ha en fortsatt bra måndag.

    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  2. Snygga byxor!:)Toppen när man kan dela med sig:)
    Min dotter och jag har samma storlek, så här hamnar en hel del, när hon tröttnat :):):)
    Jag vågar inte lova att det blir några mini-Claes...hihi, men blir det ska jag absolut tänka på dig och lilla barnbarnet:)
    Jag virkar ju helt på måfå, har inga mönster, så den ene blir inte den andre lik, men jag tycker det är lite roligt att testa mig fram, håller nu på med en annan liten figur, visar sen:).....OM, den blir bra...hihi
    KRAMAR till dig och lilla barnbarnet,Cia:)

    SvaraRadera