REGN!!

Gomorron alla härliga bloggisar..:)..Här vräker regnet ner så vovven och jag blev ganska så blöta när vi var ut..Men skönt och uppfriskande va det,så idag blir det en städ och pysseldag...Här får ni se lite söta kläder som jag skickat efter åt mitt lilla sööööta barnbarn,tröjan är som en tunika å ska vara till dom randiga tightsen som det är en volang på nertill...På jeansen är det en söt volang på fickorna,jag väntar även på en rosa stickad kofta...Eftersom jag har tre grabbar så är det såååå himla kul att det blev en lite tjej så jag får köpa söta kläder..:))..Å äntligen får jag även köpa dockor och sånt...Guuuud va roligt...hahahaha...Nu ska jag kolla runt lite på era fina bloggar sen så ska jag göra ett ryck,så jag önskar er alla en härlig dag...För en sån kan man ha även om det regnar...See youuuu!!!!

3 kommentarer:

  1. Va gulligt, du har valt samma färgskala som till dig själv.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!
    Vad fint du köpt! Nu var det i allafall inte så länge sedan jag var här! Hoppas allt är bra med dig? och barnbarnet! Vi har med haft fasansfulla regnperioder här men just nu är det uppehåll/kram paloma

    SvaraRadera
  3. hej,,tack för kramen..hemma idag kroppen sa stopp igår.fick typ nackspärr..Så idag har jag bara suttit i soffan med en vete kudde..Garanterat vädret..Så min blogg får vila lite..Massa kramar till dig..Susanne

    SvaraRadera