En brasa och lite pyssel..

Klev upp halvsex och tog en prommis med vovven,lite kallt var det men sköööönt,min kropp mår lite bättre nu när det inte är så varmt...Fibro är en underlig sjukdom för man har alltid värk nånstans,alltid trött vaknar aldrig utvilad,håller man på en hel dag utan vila så får man ett helsike dan efter,så det gäller att välja ut det roliga i livet..Man går hela tiden som i en dimma,hjärnan följer inte med resten av kroppen...nånstans är det felkopplat alltså..hahahaha..Ibland kan jag bli liggandes en hel vecka,så mitt liv känns inte som ett helt liv för jag lever inte till 100 procent..Väldigt stress känslig tål ingenting vissa dar...Såååå jag är väldigt tacksam att jag hittat och vågat ta fram mitt pysslande..Jag har ett par kvinnor i mitt liv som inspirerar mig väldigt mycke..:))...Iallafall så har jag tänt en brasa i köket och pysslat lite nu på morron...
Klippt ut några hjärtatn av resterna från gardintyget som jag ska ha i köket,ska bara sys ihop och fyllas,det kommer att bli några vita oxå som ska ges bort...:))..
Gjorde även en girlang av tyget,bara att klippa och limma...Hur enkelt kan de bli...:)...

Nu mina vänner önskar jag er en riktigt skön och härlig dag,jag och vovven ska snart ut i skogen
å vi kanske hittar nåt fynd där....:)...See youuuuuu!!!!

4 kommentarer:

  1. hej
    tack för din rara hälsning =) ja, fy för att leva med värk jag vet oxo av erfarenhet efter en bilolycka, man får va glad att man har sina uppåtdagar och orkar mer =) fint du har pysslat och med en varm brasa gör de ju inte saken sämre
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Åhh va mysigt med vedeldning i spisen! :) Pyssla är ju såå kul oxå! Tackar! :D Du får oxå ha en toppendag nu! :) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Girlangen var kul tycker jag !
    Svärmor

    SvaraRadera
  4. Anonym14.9.10

    nice work!
    Kisses.

    SvaraRadera