Award!!!

Idag har jag fått inte mindre än två awarder,otroligt vaaaa...:)))....Guuud va roligt att just min blogg blivit uppmärksammad...Den första fick jag av Jonna med bloggen Mitt i hjärtat
och den andra av Eija med bloggen Norrfrids Eija


Till awarden hör att man ska:
-kopiera awardbilden och visa att man fått den
-tacka och länka till den som nominerat dig
-nominera 7 andra bloggare och länka till dom
-berätta 7 intressanta saker om dig själv
Jaha då får jag se om jag har nåt intressant att berätta då..:)
-jag är väldigt frispråkig,har mycket åsikter och gillar att diskutera
-jag gillar lite smågalna människor som vågar vara sig själva sådär galet barnslig,man måste inte vara vuxen heeeeeeela tiden..hahahhaaa...
-jag älskar ensamheten,när det är alldeles tyst för jag tycker om mitt eget sällskap,men jag gillar även att ha roliga människor omkring mig..
-jag älskar att vara i skogen nu på hösten för det är min favvo årstid med alla vackra färger och den klara lite kyliga luften...
-jag har bott på väldigt många ställen i mitt liv,en rastlös själ..:) och därför mött många olika människor och idag vet jag vilken sorts människor jag vill umgås med..
-jag älskar musik och att dansa...
-sist men inte minst sååååå älskar jag att blogga och att läsa alla era fina och härliga bloggar..
Jag skickar awarden vidare till dom här:
Hoppas att det funkar nu då....Ha en skön fortsättning på dagen..See youuu!!!

4 kommentarer:

  1. Så bra att du fick ihop det tillslut :) Va inte så svårt eller hur..grattis till Awarden..Tack för dem oxå..

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till din andra award! Vilken lycka att få två awarder på samma dag ;)
    Vad kul att få lära känna dig lite mer!
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram Jonna ♥

    SvaraRadera
  3. häääääärligt =) Grattis och ja måste då säga MEGA TACK =)
    Jag blev hel glad
    Nu måste jag kika runt här lite

    ha det bäst

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för dina söta kommentarer :) Här fanns det mycket fint att titta på...

    Kram Linda

    SvaraRadera