Onsdagmorron!!!

Våran badtokiga vovve,här har han klättrat ner från en träbro som vi går på nästan varje dag på kulturstigen.. Å va jag tycker att det är vackert med grenar och pinnar,skulle jag börja plocka in såna stora grejer så fick jag nog flytta ut till uthuset...hahahhaa...


Igår blev det ingenting gjort,var över till grannen en sväng och fika,sen var det bara att gå hem och vila för jag mår inte speciellt bra,förkylningen ger sig inte och lock för öronen så jag hör knappt nåt...Vilket kan vara skönt ibland..hahahha...Men jag ska försöka sätta mig vid symaskinen en stund snart iallafall...Nu önskar jag er alla mina vänner därute en riktigt skön och mysig dag...See youuuu!!!!


3 kommentarer:

  1. Tack detsamma, och krya på dig!

    Kram Jonna ♥

    SvaraRadera
  2. Ja, visst tar allt tid? 150 år,typ, för att klä på sig t.o.m.;-)
    Fina bilder.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Älskar skogen .. träden, mossan, grenar, rötter ... allt ... utom ormar, älgar och mygg men det är bara de sista som jag sett (känt av ) än så länge!
    :)

    SvaraRadera