REGN!!!

Japp,vaknade till regn idag,så ljuvligt och mysigt för det är inte speciellt kallt ute,dörren står öppen...Igår var vi och kikade på mellangrabbens och hans flickväns nya lägenhet,flytt nästa helg...Å guud att jag glömde kameran,vilken fiiiiin lägenhet,gammal med högt i tak,stora vackra spröjsade fönster och en dubbeldörr ut mot en liten altan,halvpanel i hallen som är vit...Ja ni,mitt huve gick i turbofart...hahahhaa...vilka ideer och förslag jag kom med...Jag ska nog dit på lördag och ta lite bilder känner att det är ett måste..:)...Min son är väldigt mycke för prylar,har en stooor bioduk mm...Så jag tyckte att han kunde väl bo i källarn..hahahaha...Jag är ingen älskare av moderna prylar..Men dom kommer att få såååå fint där...Ja vad händer idag då,har ingen aning faktiskt vill bara gå och myyyysa...Så jag får väl se hur det blir med dagen...Jag önskar er alla mina härliga bloggisar därute en härlig och skön söndag och jag bara älskar era fina kommentarer...Bara så ni vet....See youuuu!!! Solen i mitt liv..:))

4 kommentarer:

  1. Jaså!!!! Jag trodde det var JAG som var solen i ditt liv.
    SVÄRMOR

    SvaraRadera
  2. Ja, ungarna de växer och drar bort. Man fattar inte att de är så stora. Tyckter inte att det känns som om det var så längesedan man kom hem från BB.:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Jaa, jag gillar oxå sånna filmer! :D Jaa, du roligt och roligt, jag ska ut och klippa lite buskar i trädgården! :P haha Sen blir det nog att kolla på filmen kanske om jag hinner. Ha det fint du med! :) Kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Låter som en undrrbar lägenhet, hur ska du klara av att inte möblera den åt dem? ;-)

    ha en skön vecka

    Kram britt

    SvaraRadera