Mooorning friends!!!

En riktigt kylig morron,men dörren åkte upp ändå och in med lite frisk luft..:)...Jag har börjat greja om lite uppe i sovrummet nu på morronen,ska leta upp gardiner,får se om jag hittar några jag vill ha annars blir det till att köpa nytt...Jag skulle även behöva måla klart däruppe oxå men lusten har inte infunnit sig riktigt än..Det tar sin lilla tid vet ni...Men vem har bråttom när det finns så mycke annat roligt att göra..Idag ska jag måla betongsaker som jag hämtade in igår och det ni ser på bilden har jag ingen aning va det är för växt (ogräs) men jag tyckte att den hade vackra färger så den fick komma in..Nu ska jag fortsätta där uppe så ni får ha en riktigt bra och härlig dag...See youuu!!!!

3 kommentarer:

  1. Håller med om att färgerna på "gräset" är alldeles underbara. Vad fint du hade gjort av mossan också. Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Växt eller ogräs så var den fin!

    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Åhh tack! :D Jo, jag älskar att laga mat och bjuda familjen på nya maträtter! ;) hihi Jasså, det låter ju inte så skoj... Wow tänk om jag hittade något så snyggt bara sådär. Passade ju perfekt i den krukan/vasen och allt! :) Ha en bra kväll nu och krya på dig nu! :D Kramar!

    SvaraRadera