Då var det Måndagmorron!!!

Härliga Måndag..:) Efter att ha legat och vilat hela söndagen,så fick jag sån lust att måla på kvällskvisten,hämtade in mina nya betongsaker och dom blev vita fast jag målar bara översidan,finast så tycker jag.. Målade även denna korg vit som står på det gamla skåpet i köket..Å idag har jag sån lust att sy nya gardiner i köket och göra fint där oxå,men vet inte om orken infinner sig eftersom jag fortfarande snorar och känner mig hängig..Jag har även köpt nya gardiner till bonusgrabbens rum hittade jättefina billiga på Dollar...Så nog finns det att göra allt...:))...Den som lever får se vad som händer idag...Önskar er alla mina fina bloggisar en härlig dag och va rädd om er...see youuu!!!


5 kommentarer:

  1. Lite vit färg och det blir så annorlunda.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Anonym13.9.10

    Va roligt att du vill vara med och tävla hos mig. Jag önskar dig lycka till. kram

    SvaraRadera
  3. Med en kram säger jag bara tack..Susanne

    SvaraRadera
  4. Tänk vad vit färg kan göra så mycket....

    Hoppas att du får en fin o skön tisdag!

    Kram T

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    härligt när man känner för att göra om hemma, hoppas att du blir pigg snart så du orkar fixa.

    Ha det bra, kram Rebecca.

    SvaraRadera