Förkyld..

..ja,nu har turen kommit till mig,vaknade imorse med täppt näsa,ont i hals och öron..men ingen feber,än så länge...På fm gick vovven och jag över till en go vän och hennes hund,innan vi gick in så fick dom leka av sig så att dom skulle hålla sig lugn sen..:)..När vi kom hem efter ett par timmar så plockade jag av plommon som jag ska göra sylt av...mums...efter det var det bara att lägga sig och sova en stund...Känner mig inte speciellt pigg just nu så det blir viloläge igen..Ha en skön kväll mina vänner därute...See youuu!!!

4 kommentarer:

  1. Här är en till som vaknade sån i morse. Näsan rinner och ont i hals och nacke..men men det finns de som har det värre....ler
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det inte blir värre..min sambo hemma o é dålig..Jag hoppas jag slipper...Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Men vilket skit!!
    Krya på dig
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Usch, va jobbigt! :/ Då får du krya på dig vännen! :) Kramar!

    SvaraRadera