Gomorron världen!!!

Jaha,då var det Måndag igeeeen och idag blir det en vilodag.På lördan var vi och storhandla på fm och sen på kvällen var vi bjudna till mellangrabben och hans tjej på fika,kollade även in deras nya spel..:))..Dit kom oxå min äldsta med sin tjej och mitt goa barnbarn så då fick jag pussa på henne lite...:))...Hon hade så grymt tuffa jeans på sig,lappade...Synd att jag inte hade kameran med,men jag visste inte att dom skulle komma så det var en gullig överraskning..:)..Men som vanligt blev det lite för mycke för mig så jag vaknade på söndan och kände mig död,orkade ingenting nästan,på em kom mina föräldrar och lillebror på fika...Myyyys!!! Det blev mandeltårta och vaniljbollar...Gött gött!!!
Hoppas att ni mina vänner därute får en riktigt härlig dag...See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Anonym27.9.10

    beautiful table!
    Kisses and nice week.

    SvaraRadera
  2. härligt med nära o kära på söndagsfika.så fint du har dukat
    kram pia

    SvaraRadera
  3. Vad gott!
    Nu får jag nog ta mig en kopp kaffe.:-) Kram Stina

    SvaraRadera