TACK!!!

Jag ska börja dagen med att tacka alla gulliga och goa bloggisar som skickat "krya på dig" hälsningar,det piggar verkligen upp,så tack goingar därute..:)..Igårkväll blev jag så less på att bara vila så jag stoppa i mig alvedon och gjorde plommonkompott..Som jag sen frös in,tänk va gött att ha till vintern med en god nötkaka och lite glass..:)..Nu på fm var det tänkt att jag och en vän skulle ut i skogen med vovvarna men jag får nog stå över det...Men det blir väl fler fina dagar.. Min nya badrumsmatta med stenar på....Kände att jag var tvungen att pigga upp lite därinne med färg..:)..


Nu ska jag in och läsa era underbara bloggar,ni får ha en underbar och härlig dag..See youuu!!!


2 kommentarer:

  1. Hoppas att du känner dig piggare nu....
    Mums, vad gott det såg ut!
    Trevlig Helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Vilken FIIIIIN matta
    Kram
    Svärmor

    SvaraRadera