Fredag igen!!

Vår lilla matplats i köket,tre stolar med olika färg..Syns bara två här den tredje är röd.. Sydde ett par hjärtan av tyget som blev över..

Hängde dom under den lilla spegeln i köket..



Jaaa,det känns som om veckorna består utav bara måndagar och fredagar för det går ju sååå fort..:)..Sydde en liten duk igår och på betongfatet står några loppisflaskor och en härlig ljuslykta.. Idag regnar det här och jag tycker att det är riktigt mysigt..:))..Min älskling kommer hem idag efter en veckas jobb på annan ort,guuud va jag längtar,jag har ett stort pussbehov nu...hahahhaa...Ska försöka få upp en hylla i v-rummet ovanför min myshörna och jag skulle även behöva måla några tavlor till min vän som hon beställt..Jaja får väl se vad som händer,ska göra ett litet ryck nu iallafall med dom vanliga morron bestyren,så ni mina vänner därute får ha en riktigt skön och härlig fredag...See youuu!!!



7 kommentarer:

  1. Anonym24.9.10

    beautiful!!!
    Nice weekend.

    SvaraRadera
  2. Häftigt med stolar i olika färger...Tur pussmaskinen kommer hem idag då, så du får pussa av dig!
    Önskar dig och de dina en riktigt skön helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Så höstmysigt du har gjort. Läckert med stolarna.

    Ha en skön helg och pussas mycket!

    Kram britt

    SvaraRadera
  4. Så mysigt du har gjort, Visst är det skönt att det är Fredag!

    Hoppas att du får en Trevlig o Skön helg!

    Kram T

    SvaraRadera
  5. önskar dig o familjen en riktig skön helg..Massa kramar susanne

    SvaraRadera
  6. Kikar in för att önska dig en riktigt skön helg! Lagom väder för att krypa ner under en skön filt och bara slappa nu. Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. pysseliten26.9.10

    Så höstigt det vart med gardinerna super fint . Och vikla söta sm hjärttavlor du har fått till .Ha bra söndag för mig väntas jobb hela dagen .

    SvaraRadera