Gomorron!!

Hoppas att allt är bra med er..:)..Igårkväll var svärmor med man hit en sväng och fika,med sig hade dom en stooor kasse med roliga prylar,hyllor b.la så nu ska det grejas,lite av det var jag tvungen att lägga upp igår och lite senare när jag var ut med vovven så plockade jag in nya kvistar,det är verkligen glad färger ute nu..:))..Jaha så var det en ny dag får se vad den ska bjuda på och om lusten infinner sig att sy lite...Upp med en hylla i v-rummet blir det iallafall..Roligt med lite nygammalt..lr hur??..Nu önskar jag er en toppen dag mina vänner..See youuu!!!





5 kommentarer:

  1. Fina bilder , vilka HÄRLIGA FÄRGER. Sy färdigt gardinerna nu och hitta ej på nåt annat i stället.
    Kram

    SvaraRadera
  2. vad roligt att få en stor pysselpåse =) härliga färgranna bilder som vanligt
    kram pia

    SvaraRadera
  3. Ja, hösten har verkligen fina färger att bjuda på. Det ser så mysigt ut, det du har gjort.:-) Kramis

    SvaraRadera
  4. pysseliten22.9.10

    Ja visst är det härliht att ta in hösten . Det ser dö mysigt ut .

    SvaraRadera
  5. Anonym22.9.10

    very romantic!

    SvaraRadera