Valdagen!!!

Ja,idag går vi till val,lite pirrigt tycker jag och jättespännande..:))..Igår em tog jag och min yngsta grabb (19 år) en tur till skogen två timmar var vi ute och hittade bra mycke trattisar,han älskar svamp lika mycke som jag.Han är väldigt duktig på att göra mat både paj och grytor...:))..Min kropp värkte och jag blev väldigt trött,snubbelrisk var det så grabben sa att jag fick hålla i han så jag inte skulle ramla...Han är så omtänksam och gullig min lilla gofis...:)...Jag älskar att få umgås med han när det bara är vi två...Vi kan prata om allt,inga hemlisar här inte...:))..Ska väl få i mig lite frulle nu och sen vet jag inte vad som händer,vill ju så mycket hela tiden så hjärnan är som en centrifug och ingenting händer känns det som...hahaha...Men nu önskar jag er alla mina bloggvänner uti världen en riktigt skön och härlig söndag...See youuuu!!!

7 kommentarer:

  1. Tack för titten!
    Vilken mysig dag ni haft tillsammans....
    Din son verkar vara en fin o omtänksam kille!

    Ha en sköön söndag!
    Kram T

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt att plocka svamp, som att gå på skattjakt :). Vad härligt att ni har så fin kontakt du och din son. Ha en fortsatt fin söndag.
    Kram L

    SvaraRadera
  3. Bara en lite tanke i från mig..Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin bild på flaskan där! :) Åhh har du en grabb på 19 år (lika gamal som mig) som följer med ut i skogen och plockar svamp!! :O Inte dåligt! Blir imponerad! ;) Hoppas att du får en fortsatt bra dag du med! :) Kram

    SvaraRadera
  5. Tackar! :) Jaa, kängorna blev jag oxå nöjda med och visst är vårrular supergott! :) Hoppas att du har en bra måndag nu! Kramar!

    SvaraRadera
  6. Kikar in o önskar dig en bra vecka!

    Kram T

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Mysigt att gå ut i skogen och plocka svamp, kul att han gillar att laga mat.

    Ha en bra dag, kram Rebecca.

    SvaraRadera