Gårdagens slit...

Nyputsade fönster och nya gardiner,jag är grymt nöjd det blev precis som jag tänkt mig.Jag knöt upp upp med ett lite grövre snöre enkelt och bra..:))...Eftersom symaskinen står framme så ska jag sy en duk och några hjärtan att hänga upp...Idag blev det sovmorron oxå ända till kl 7..hahaha...Vi har ett otroligt väder här,knappt nå regn,fina dagar så än så länge har inte vi fått nåt riktigt höstrusk...Hoppas att ni mina vänner får en riktigt härlig dag oavsett väder...See youu!!!





4 kommentarer:

  1. Anonym23.9.10

    Very nice, I lake it!
    Kiss.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med nya gardiner och rena fönster! Jag borde oxå...;). Ha en fin torsdag!
    Kram L

    SvaraRadera
  3. YES !!!:) Där satt det, pricken över i:et....KANONFINT, som allt du gör:)
    Här är oxå fiiint väder,men jag skall snart iväg och jobba:(
    Önskar dig en hääärlig dag i det fina vädret!:)
    KRAAAAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat , putsa fönster är ingen lek ... din lyckost som är klar ...

    Ha det gott !
    Kram Sussi O

    SvaraRadera