Gomorron alla härliga bloggisar!!!

Ett tyg från Afrika som jag köpte i somras på våran loppisrunda i Dalarna,som blev kuddfodral och nya stolsdynor.. ..och även en liten kudde till min gamla korgstol..
Min stooooora önskan nu är att ha en gammal järnsäng i min myshörna i v-rummet..skulle ju vara så fiiiint där..:)...Jag är fortfarande förkyld och har även fått en ögoninflammation på ena ögat,så himla kuuuul...hahahhaa..livet leker...Å snart helg igen och då vill jag bara mysa med min älskling,låsa in oss och bara ligga å titta på film å äta götta...:))..Men vi får väl se vad som händer..Nu ska jag iallafall ta med mig en bra tidning och lägga mig i ett lååångt varmt bad..Så jag önskar er alla mina fina vänner därute en riktigt skön och härlig dag..Var rädd om er..See youuu!!!!

6 kommentarer:

  1. Det verkar vara en envis förkylning, kuddarna o dynorna blev ju jättefina.
    Kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Anonym10.9.10

    beautiful!
    Nice weekend.

    SvaraRadera
  3. Loooove it!!!:)Tänk vad lite tyg kan göra!:)Superfint tyg:)

    Ett skönt värmande bad...mmmm,gott!:):)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  4. Så snyggt!:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Kuddarna blev jättefina!
    Krya på dig och ha det gott och sköt om dig :)
    Kram Jonna ♥

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Så fina kuddar och stolarna blev jätte snygga. Kul att göra något nytt av något gammalt.

    Hoppas att ni får en mysig helg,
    kram Rebecca.

    SvaraRadera